torsdag 25. februar 2010

Savner lillegutten min...


Verdens mest fantastiske lillegutt


Savner lillegutten min allerede, og han kommer ikke hjem før på søndag!!!
Vet han storkoser seg på fjellet med mormor og morfar :-D
Ringte for å si natta til han tidligere i dag,
selv om han skravler som en foss ellers så blir han stort sett stum når noen legger telefonen inntil øret hans.
Men hva gjør vel det når verdens herligste unge istedet kysser mot telefonen *smelt*


I morgen skal jeg jobbe og deretter i bursdag til ei venninne,
så da spørs det om jeg rekker å blogge?!?
Håper alle får en fin fredagskveld!

God natt alle sammen :-)




2 kommentarer:

  1. Mange fine bilder av lille gutten din :-)

    SvarSlett
  2. Juhuuu!
    Fargen ser knall bra ut! Grått er fint altså* Og du som skal få walk in closet! Heldiggris! Hørtes ut som om dere virkelig har god plass til det også da.. Gleder meg til å se bilder. du får nyte sene morgener og rolige stunder, mens du gleder deg til å se mini igjen.! God helg!

    SvarSlett