lørdag 20. mars 2010

Forandring fryder


I dag var vi en liten tur i byen, 
og da ble det ett par nye ting til hjemmet...


Nye knotter til skapene på soverommet.
De fant jeg på indiska til 29,50,- for stykket.
Ble veldig fornøyd med den lille forandringen :-D



På soverommet har bokstavene "LOVE" kommet opp.
De er fra Åhlens og kostet 149,-
Og til de som eventuellt måtte lure på det;
bildet over er et håndkolorert litografi av Jon Bøe Paulsen.


Og sist men ikke minst,
så har jeg muligens en fremtid som manager-mamma ;-)



Ha en fortsatt god helg!!!

4 kommentarer:

  1. Hei.

    Du er den heldige vinneren av Give away'en på bloggen min! Gratulerer. Send meg en mail: post@bomedbarn.no så ordner vi med levering.

    Lena:)

    SvarSlett
  2. Så flotte knotter da♥
    Så gøy at du likte forandringen på nattbordet:)) Morro at du har like da, kunne godt tenke meg et til så får håpe det dukker opp en gang:) Jeg bare vasket det og malte, en muligens lurt å pusse og, jeg fikk bare pluttselig ånden over meg og da hadde jeg ikke tid til å pusse:/

    SvarSlett
  3. Knottene var skjønne!!!! I like.. SÅ søt detalj med liten sommerfulg. Herlig.. Er ikke så mye som skal til.. Hmm, sorte love bokstaver på Åhlens.. Kanskje herme! hehe, til soverommet vårt. Har jo sorte detaljer der! h,mm..
    KLemmer

    SvarSlett