søndag 14. mars 2010

Syk og lei...


Nå er jeg lutalei forkjølelse :/
Gullungen er heldigvis mye bedre,
men jeg føler meg helt j*****
Satser på at det snart er over, 
og at det forhåpentligvis blir jobb og barnehage på oss
begge i morgen!


Her har gullungen lånt hansker og lue av pappa`n sin.
Det er nemlig veldig stas å prøve andres sko og klær om dagen ;-)


Vi hadde også et lite besøk av mormor og morfar rett før leggetid i dag,
så da ble det sjokolademuffins til kvelds!
Ble den veldig enkle varianten denne gangen da...


Men det kan være vel så godt det!



Måtte alle ha en fantastisk uke!

3 kommentarer:

  1. Hei:)
    Tusen takk for koselig hilsen, måtte inn å titte på bloggen din også da og syns det er en kjempefin blogg:)
    Flink og kreativ er du, så her kan jeg nok hente masse inspirasjon. Følger deg gjerne videre.

    Håper dere blir fort friske og at dere får en fin uke:)

    SvarSlett
  2. Uff..skjønner godt du er lei nå.. Er ikke noe gøy når både den ene og den andre er syk om hverandre.
    Jeg hadde det sånn for et par uker siden, og med graviditeten og hele pakken, er jeg ikke helt bra enda.. Det ene avløser det andre, grr* Senebetennelse i høyre arm er fryktelig upraktisk når jeg helst burde ha malt 14t hver dag! Sånn da fikk jeg klagd mye, ops, sorry! Bare veldig lei! Håper formen din blir bedre fort! Klem klem

    SvarSlett
  3. Masse god bedring til deg=0)
    Håper formen kommer seg fort.
    Så skjønn gutten din er=)
    Ha en fin dag.

    SvarSlett