fredag 14. mai 2010

I`m back!


Nå har det blitt noen dager uten blogging!
Denne uka har det vært både dugnad, foreldresamtaler, 
feiring av lillesøster og middag hos svigers.
Alt har gått i ett og jeg har vært helt utslitt på kveldene!
I går var det godt med en fri dag for oss alle sammen,
og vi fikk blant annet tatt oss en tur innom noen hagesenter.


Plantene står fremdeles i poser, 
men i løpet av helgen skal de nok bli plantet!

I dag er jeg så heldig å ha fri,
og det trengte jeg virkelig nå kjenner jeg!
Egentlig hadde gullungen og jeg tenkt oss ut på tur i dag,
men vogna ligger i bilen til mannen og han er på jobb!!!
Jaja, sånn kan det gå ;-)

Litt spent på formiddagsluren hans,
spørs om vi ikke må gå å legge oss begge to!
Men jeg kan godt trenge en time eller to på øyet,
for gullungen har holdt meg våken stort sett hele natten...




3 kommentarer:

  1. Heihei..

    Så deilig med blomster innkjøp..

    Jeg må få malt pottene ferdig før jeg får kjøpt inn.. Burde kjappe meg litt om jeg har håp om tomater og jordbær;-)

    Håper du har fått slappet av litt, hørtes ut som om du trngte det..

    Jeg droppet maling etter handleturen..Ikke helt i form, så nå blir dte en lur her i gården også! Klemmer

    SvarSlett
  2. Så mange herlige blomster du har kjøpt inn :) Det er så deilig med vår i luften, vi har nettopp vært ute å grillet...

    Håper du fikk deg en liten høneblund ;)
    God langhelg

    *klem*

    SvarSlett
  3. Deilig med planter!! Det er så gøy når det spirer og gror, hadde jeg bare sluppet å luke....

    Om du kommer i morgen må du gjøre deg tilkjenne da!!

    SvarSlett