lørdag 15. mai 2010

Utemarked


I dag har vi vært på utemarked ved Gamle Lier Stasjon.
Moro både for små og store!
Ble noen funn også...


En liten hylle som jeg tror skal beholdes som den er?
Tenkte å sette på noen små kroker,
og jeg tror den får plass i vinterhagen etterhvert!


Også var vi innom en tur her,
Der møtte jeg Aase, 
med denne flott bloggen!
Tusen takk for en hyggelig handel,
jeg kommer helt klart igjen!!!


Dette kjøpte jeg hos Aase,
3 gamle rammer og en lysestake!

En liten pause måtte vi også ha.
De har gjort om et gammelt tog til cafe,
og her koste vi oss med vaffler og ostekake!


Og et lite tips tilslutt!
De har enkelte interiør- og hageblader 
til 49,-Narvesen!


I kveld skal barna på overnatting,
og vi skal ha kjærstekveld <3
 Det blir kos!!!



3 kommentarer:

  1. Det hørtes ut som en fantastisk deilig dag :) Superkoselig med fine bruktbutikker og spesielle kafeer...

    Håper kjærestekvelden blir suuuuper... Jeg for min del skal ha gressenkekveld, eventuelt taxienkekveld :( Men men, skal vel kose meg fordi om...

    *klem*

    SvarSlett
  2. Høyres ut som ein perfekt dag i mine øyrer:) Bruktbutikker og kafe..JA!:)
    Kos deg mykje ikveld!
    Viktig å pleie kjærleiken:)
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Hei!!
    Moro med loppis da:)
    Er innom for å ønske en fin 17 mai!!
    Klem Mona

    SvarSlett