onsdag 2. juni 2010

Litt mer fra gårsdagen...


Lovte å vise dere hva annet vi gjorde i går!
Etter mye om og men er vi endelig nesten ferdig med beddet.
Vi har vært frem og tilbake på om
vi kun skulle ha blomster, busker og stauder der,
eller kanskje gress...


Men det ble bark!!!
Og nå mangler det kun en sandkasse til gullungen!
Tror det blir bra,
og det er også veldig ønsket!
Veldig kjekt å ha noe å grave i som han faktisk får lov til!!!
Også er det rett utenfor kjøkkenvinduet,
veldig praktisk!


Og jordbærplantene er i blomstring,
håper bare gullungen klarer å la vær å plukke de før de er modne nå.


Ellers har hyllen jeg kjøpte på bruktmarked i Lier 
kommet opp på veggen i vinterhagen.
Den var ikke verdens enkleste sak å henge opp,
da den tydligvis er satt sammen litt upraktisk i følge mannen!
Men det er jo også noe av sjarmen,
og opp på veggen kom den!!!


I morgen skal jeg ha Perfect Home party,
og det gleder jeg meg veldig til!
Vi blir nok en 10-12 stykker så stua blir full,
men det er bare koselig!
Ostekaka er snart klar og kun litt rydding gjenstår.
De har masse fint hos PH nå,
mye mer hvitt og mange søte rammer til barnerommet f.eks.
Ta en titt her!



6 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg masse til i morgen!

    SvarSlett
  2. Åh, slike party er morro og ostekake er kjempegodt :)
    Kos deg masse...

    SvarSlett
  3. Eg er så misunneleg på alle som blir ferdige i hagen for tida. Prosjektet vårt er nok ikkje ferdig før neste år..
    Kos deg på party:)
    Ha ein fin dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Så flott det ble i hagen og i vinterhagen.
    Kos deg med party.
    Ha en fin dag.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  5. Så fint det ble!
    Kos deg med party, ser ut som de har mye fint...
    Ligger en award til deg på bloggen min!
    Ha en fin dag!

    Klem :)

    SvarSlett
  6. Hei på deg, så koselig at du ville være med på min give away :o) skal x fingrene for deg jeg :O)

    Så fint det ble i bedert ditt, tror jeg skal legge brak i de største min også... har 3 store ( og da menrer jeg store ) bed som bare inneholder store blomstrende busker og den der svalderkålen tar knekken på meg.... så duk og bark blir nok løsningen ja...

    kjempefint i vinterhagen dine også :o)

    God helg klem til deg :O)

    SvarSlett