tirsdag 3. august 2010

Alenetid!


Ja, da har mann og barn reist en tur til Sigdal,
og mor må være hjemme å jobbe!
Bonusen ved det er jo at jeg har hele huset for meg selv frem til fredag!
Tok meg en rask tur på senteret,
og fikk handlet inn masse kos!


Et par bøker!
Skal legge meg på sengen i kveld å lese litt,
men først må jeg få med meg sesongåpningen av Grey`s Anatomy!


Også tok jeg turen innom inspirasjoner og sånt,
og kjøpte en liten gave til meg selv!
De har også egen blogg, se her!

Nå har jeg sovet noen timer på sofaen,
og egentlig med ganske god samvittighet 
siden jeg fikk shinet litt opp etter jobb!
Og på sofaen blir jeg til sengen og boka kaller!


Ha en fortsatt fin kveld alle sammen!




6 kommentarer:

  1. åååh,det hørtes faktisk veldig koselig ut... Liker ikke å være alene for lenge,men savner ltt alenetid faktisk. Har ikke kroppen for meg selv engang..hehe

    Vi er hjemme nå selv om vi har ferie,men reiser kanskje på hytta. Bare send melding om du vil titte innom og hilse på Sander:-)

    Nyt kvelden og Greys alene

    SvarSlett
  2. Det er godt med litt aleinetid iblant;)
    Gled deg til Marian Keyes boka! Eg digger bøkene hennas:)
    Ha ein finfin aleinekveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Det hørtes veldig bra ut! Kos deg!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  4. Deilig med litt tid til seg selv også:) Nyt det masse med god samvittighet, ingenting er som.. å bare legge seg ned å lese en god bok.
    Kos deg! Klemmer fra Katharina

    SvarSlett
  5. Gratulerer!! Du har vunnet 3.premie i min sommerkonkurranse! Sender du meg en mail på post@miasinterior.no med adressen din, så sender jeg deg premien. Ha en fin dag! Klem

    SvarSlett
  6. såå deilig!!!
    har lest begge de bøkene!!!
    kos deg og nyt fri fra mann og barn..
    *

    SvarSlett