fredag 26. november 2010

Grunnen til at det har vært så som så med bloggingen min...


I går var vi en liten tur innom sykehuset,
hvor vi endelig fikk se den lille som bor i magen min.


Her ligger hun og vinker til oss,
ja for det er mest sannsynlig ei lita jente!
Og terminen ble satt til 4.mai.

Dette er også grunnen til at det har vært litt opp og ned
med bloggingen min de siste månedene.
Formen har ikke alltid vært helt på topp,
 For tiden er det morgenkvalme 
og bekkenet jeg sliter med.

Nå skal jeg snart pakke litt, 
for i morgen blir det julebord med jobben
Farris Bad i Larvik!
Der skal vi kose oss med spa,
middag og juleshow med Tommy Steine.
Gleder meg!





13 kommentarer:

  1. Noe så herlig!!♥ Så søtt!!♥
    Den største lykke man kan ha!!♥ GRATULERER så mye til dere!!♥
    Jeg er dessverre ferdig men jeg gleder meg stort til å bli tante til sommeren, ventes tvillinger♥
    Nyt av dagene og kos deg masse i helgen ;))
    Klem fra meg, Anki

    SvarSlett
  2. Så koselig, gratulerer med lille jenta:)
    Ønsker meg egentlig en liten en til jeg også, men samtidig syns jeg at jeg er ferdig også, hehe;) Men kan kose meg med å se på alle de nydelige babyene som er rundt om kring istede:)

    Ha en fortreffelig helg:)

    SvarSlett
  3. Åååh,endelig kan jeg gratulere deg her og:-)For et fantastisk bilde. Det er et mirakel hver gang. Får jo nesten lyst på en til,meeeen tror ikke det;-)
    Kos deg masse på tur

    SvarSlett
  4. Skjønne babyen!!!
    Tenk et lite under i magen!!
    Ha en strålende helg i svingen!!!
    Store klem fra Sol

    SvarSlett
  5. Å, så trivelig. Gratulerer så masse. Og kos dere på julebord i helgen, klem.

    SvarSlett
  6. Så morro :) Gratulerer så masse...
    Dog, jeg som for øyeblikket er rimelig fersk i morsrollen, ikke kan forstå hva som får folk til å få flere barn - Hehe... Jeg synes det var både mer koselig og mye lettere når hun lå inni magen ;)

    God helg, og kos deg masse på julebord :)
    *klemmer*

    SvarSlett
  7. Gratulerer med liten mageboer. Herlig UL-bilde!'
    Håper formen kommer seg!
    God helg
    Klem

    SvarSlett
  8. Gratulerer så masse! Så koselig:) Nyt tiden fremover!

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  9. åååh så koselig nyhet!!! Gratulerer så mye med elite vidunder i magen : ) Hærlig!!
    Nyt tiden fremover og ta vare på deg selv!!
    Klem Tove

    SvarSlett
  10. gratulerer så mye den lille i magen, alltid så herlig med ultralyd bilder. Kjenner nesten at det kribler litt i eggstokkene hihihi, men det burde kanskje være nok med de 4 skjønne guttene vi har. kjempefin blogg du har. KLem Helen

    SvarSlett
  11. Åh, ei lita jente!!! :D Gleder meg masse til å se henne når tiden er inne. :)
    Håper virkelig formen din blir litt bedre snart.

    God klem fra meg.

    Og nok en gang: gratulerer!

    SvarSlett
  12. Det er såå koselig at du har baby i magen!
    Og tenk om det blir jente og en av hver. Er ikked et viktigst, men moro når det er et faktuM! ;-)
    hihi!
    Håper du har hatt en nyyyydelig helg! KLem

    SvarSlett