onsdag 9. februar 2011

Nye spisestuestoler!


2 innlegg på en dag er ikke hverdagskost!
og så måtte jeg jo bare vise dere de nye spisestuestolene,
som vi kjøpte i går!


Vi hadde ikke det største budsjettet å kjøpe stoler for,
så det ble 4 hvite Spiger-stoler fra Living!
Og jeg er så fornøyd!
De passer perfekt til bordet, 
og hele rommet ble så mye lysere med ny spisestue!


Jeg må kjøpe noen puter til stolene etterhvert,
men det er ingen hast!
Er ihvertfall utrolig morsomt med noe helt nytt,
og som forandrer hele rommet!





7 kommentarer:

  1. Stolene er kjempefine, men fant dem ikke på Living jeg. Tenkte jeg skulle sjekke ut pris og om dem kommer i evt en stålfarge eller no!
    Kan jeg spørre deg hva de koster?

    SvarSlett
  2. Så flotte stoler:-)
    Ellers moro at du vil være med på min lille give away, Karianne
    Klem Marianne

    SvarSlett
  3. Lekkert!! Bordet er bare helt knall altså, stolen ble jo skikkelig kule til.

    Det er sant.....det er gøy med no nytt.....

    SvarSlett
  4. Dette ble kjempe kult!! Likte vrien på stolene, di var jo helt spesielle! :) Kjempe tøffe! :D

    SvarSlett
  5. Kjempefine stoler, likte veldig godt skapet som jeg ser i bakgrunnen!

    Så kjekt å kjøpe seg nye ting :-))
    Klem

    SvarSlett
  6. Så fine stoler du har fått deg!:-) Hva er sittehøyden på de? Ser etter noe til min spisestue selv...:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Emilie :)
      Akkurat de stolene jeg har er ikke å få tak i lenger, de som selges nå er mer avrundet bak!
      Stolene er fra Living: http://www.living.no/newsread/products/Detail_1.aspx?id=4160

      Klem Karianne

      Slett