torsdag 17. februar 2011

Shopping og gode kupp!


I dag har vi vært på shopping,
gullungen, mommo og jeg!
Hovedmålet var å kjøpe en bursdagsgave 
til ei god venninne,
men det ble litt annet også!

Her er gaven,
pent innpakket fra Candle Art!

Et par bøker til meg selv,
kjøpt på mammutsalg!


Gullungen fikk regntøy,
fleecetøy og pannebånd!
Alt til 70% på Skogstad,
gode kupp er alltid morsomt!


Men det beste kuppet var nok denne!
Jeg har ønsket meg symaskin lenge,
men det har aldri blitt noe 
selv om det har stått på de siste ønskelistene mine!
700,- på Lefdal,
og da passet det jo fint at jeg hadde 600,- tilgode,
for en gave jeg byttet etter jul!
Sikkert ikke den aller beste maskinen, 
men god nok for en nybegynner?!

Og i kveld skal jeg prøve meg på enda en av Manuelas oppskrifter!
Chocolate lovin` Spoon Cake!!!
Krysser fingrene for at det blir bra,
iallefall godt!
Innlegg om det kommer i morgen.




2 kommentarer:

  1. Gratulerer med masse nytt og takk for tips ang. bok på Mammututsalg, skal se etter den ene du har kjøpt! Ha en fortsatt fin kveld, og lykke til med nye syprosjekter - det er veldig gøy å sy : )

    SvarSlett
  2. Hei Karianne!
    Så hyggelig at du vil delta på Give Awayen min, og på den måten fant jeg deg også! Hyggelig blogg du har! Gratulerer med ny symaskin - den får du sikkert masse glede av!

    God helg og klem fra
    Cathrine :-)

    SvarSlett