onsdag 23. mars 2011

Award og give away!


Jeg har vært så heldig å få en award av Maren med bloggen


Følgende regler gjelder:
* Link til den som ga deg awarden
* Besvar spørsmålene
* Gi awarden videre til 10 andre bloggere


Spørsmål 1: Hvorfor begynte du å blogge?
Begynte å lese interiørblogger da jeg gikk hjemme i svangerskapspermisjon med gullungen min,
opprettet min egen blogg i august 2009, men startet ikke bloggingen før februar 2010
da fikk jeg endelig bloggeånden over meg ;-)

Spørsmål 2: Hvilke blogger følger du?
Stort sett interiørblogger og noen matblogger

Spørsmål 3: Favoritt makeup-merke?
 Clinique

Spørsmål 4: Favoritt klesmerke?
 St.Tropez

Spørsmål 5: Ditt "må-ha" makeup-produkt?
 Brun mascara

Spørsmål 6: Favorittfarge?
 Rød

Spørsmål 7: Parfyme?
 In love again fra Yves Saint Laurent

 Spørsmål 8: Favorittfilm?
 Grease

Spørsmål 9: Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
Frankrike, har vært i Sør-Frankrike en gang tidligere, 
men kunne tenkt meg en tur til Paris også

Spørsmål 10: Fem ting du alltid har i vesken din?
Lommebok, mobil, lipgloss, nøkler og våtservietter

Disse 10 flotte bloggene er verdt ett besøk og jeg sender awarden videre dit!

8 kommentarer:

  1. Hei hei.
    Neimen tuuuusen takk for award! Er så utrolig hyggelig å bli satt pris på og tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg.
    Når det gjelder utfordringen så er det ikke så lenge siden jeg svarte på noe lignene, så håper ikke du blir alt for skuffa hvis jeg står over ;)?
    klemmmer fra Madelén

    SvarSlett
  2. Så koselig!
    Takk;-)
    Den tar jeg vettu - kommer et innlegg med den imorra!

    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  3. Tusen hjertelig takk for at du tenkte på meg da:):) Kjempefin award:) Så hyggelig å bli satt pris på på den måten.

    Klem Lise

    SvarSlett
  4. Tusen hjertelig takk for awarden og kjempehyggelig kommentar på bloggen! :) Det var koselig! Ha en kjempefin kveld! Klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer med award;)
    Alltid hyggelig og lese litt mer om hver enkel ♥
    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Gratulerer med velfortjent award! Kosleg å lese meir om deg! Og tusen takk for at du tenkte på meg når du skulle sende den vidare! Det varmer:)) Eg er litt dårleg på å ta vidare awarder og utfordringer. Men glad det vart eg:)))
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  7. Tusen takk for at du vil gi awarden videre til meg;)

    SvarSlett
  8. Så fin utmerkelse :) og ikkje minst artig utfordring :)

    Ja, det nærmer seg for oss begge :) Er i slutten av veke 31. Eg gleder meg til mai :) Håper at kvalmen og bekkenet gir seg da ;) hehe.

    Ønsker deg ei herlig solrik helg :) her skinner sola, og det er tid for grilling :)

    Godklem til deg :)

    SvarSlett