mandag 7. mars 2011

Fantastisk gode muffins/cupcakes!


Jeg simpelten elsker bloggen til Manuela,
Og nå har jeg funnet meg enda en favoritt oppskrift!


Jeg er egentlig ikke så begeistret for muffins eller cupcackes om du vil,
men disse var knallgode!

Bildet er hentet fra www.google.com

Det som gjør disse muffinsene så fantastisk gode er dette...
Ben & Jerry iskrem!
Jeg brukte Phish Food ettersom det var den jeg hadde hjemme i frysen!
Men her er det jo bare å velge å vrake i smaker...


Manuela brukte New York Super Fudge Chunk fra Ben & Jerry i sin oppskrift!
Sikkert veldig godt det også, 
og skal definitivt prøves en gang!
På siden hennes finner du også oppskrift på topping, 
men det er strengt talt ikke nødvendig på disse!
Oppskriften på muffinsene finner du under kategorien: cupcackes!





6 kommentarer:

  1. Mmmm - ser bare fantastisk godt ut!
    Takk for tips :)

    Ha en flott kveld..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  2. Mmmmm!
    Takk for tips! -7-årsdag coming up neste uke, så trenger alle kaketips!

    Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på maleriet mitt!

    Ønsker deg en god tirsdag!

    Klem

    SvarSlett
  3. Åå hun lager så mye godt! Disse må jeg definitivt prøve :)

    klem vibeke

    SvarSlett
  4. Hei på deg! Gratulerer så mye med 3 premien på min Give Away, du finner mer info på bloggen. Ha en flott kveld, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  5. Sitter med vann i munne her jeg nå! :D
    Men har ingenting som trengs for å bake.. :/

    Hyggelig at du deltar på giveaway'en min forresten ;)

    SvarSlett
  6. Hei hei, så koselig, tenk at vi vant på samme Giveaway :) Jeg er helt overveldet.. Bør vel træ til med Lotto også nå ja :)

    Ha en flotters kveld..

    Klem fra Tove

    SvarSlett