torsdag 21. april 2011

Påskepynt og blogger-service!


Her kommer noen bilder av påskepynten vår,
er ikke så mye vi har siden vi aldri pleier å være hjemme!
Men noe har det da blitt ;-)


"Hjemmelaget" påskeegg på skjenken!


Her er gullungen sitt egg som han malte ifjor!
 

Vakkert egg fra Ide-puffen
som jeg var så heldig å vinne for en liten stund siden!


Enda et "hjemmelaget" egg!

  
Spisebordet er også pyntet til påske,
med påskeliljer, karse som gullungen har sådd
og kvister med egge-pynt!


Også hadde jeg akkurat verdens søteste dame innom,
Anett med bloggen Nettas everydayblogg!
som leverte sengetøyet jeg vant inne hos henne.
Det har vært litt styr med denne pakken, 
men jammen meg god service å få den levert på døra da ;-)
Håper dere får en flott påskeferie, Anett!




6 kommentarer:

  1. Koselig med litt påskepynt! God påske til deg og dine:-)

    SvarSlett
  2. Ønsker dere en god påske, hyggelig blir det iallefall med den koselige pyntingen. :)

    SvarSlett
  3. Så kjempefint du har Påskepyntet :)
    Ha ei fortsatt finfin Påske
    Klem Sissel

    SvarSlett
  4. Hei hei!
    Så koselig du har pyntet til påske :)
    Liker at det ikke blir "for mye" pynt!

    Nyt kvelden,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  5. Så fint du har pytet til påske Karianne, jeg håper dere hadde en super påske med masse sol og kos hjemme.

    Så koselige ord om jeg du har skrevet, det var virkelig hyggelig. Pakken måtte jo leveres og nå fikk jeg jo også hilst på deg. Hyggelig å treffe noen av damene bak mine favorittblogger :-)

    Jeg gleder meg til å se babybilder om ikke så lenge!

    Klem
    Netta

    SvarSlett