søndag 12. juni 2011

Lillegull 4 uker ++


Lillegull er 4 uker i dag,
så må nesten legge ut et bilde av henne.


Har også fått vist henne frem til de herlige damene hos 
Myrullpiken i dag.
De hadde siste åpningsdag i dag før sommerferien!


Så da ble en ny GG kopp,
litt småstæsj til lilledoen vår (som jeg snart skal male),
Lev Landlig og hjemmelaget rips saft med meg hjem!


Også fikk jeg pakke i posten igjen i går,
etter at jeg vant give away`en inne hos Perler på en snor.
En herlig blogg som jeg stadig er innom!

Håper alle har en flott pinse?!
Hos oss er gullungen febersyk, 
men vi koser oss heldigvis for det...





9 kommentarer:

  1. Håper du koser deg med lev landlig og ripssaft:) he he.. Her i huset snakker vi fortsatt om den vakre jenta deres:) Heeelt nydelig:) Koselig du kom en tur innom :) vi har som sagt åpent når vi er hjemme i sommer, så trenger man noe kan man bare sende en melding:)

    Klemmer fra Myrullpiken<3

    SvarSlett
  2. Sååå søt!
    Nydelig jente.
    klem

    SvarSlett
  3. Hei

    Så søt og pen jente du har.

    Klem

    SvarSlett
  4. Å herreguuuud... Jeg har jo helt glemt at du var klekkeklar :) Jeg har vært så bloggfraværende i det siste, så nå måtte jeg bla tilbake en mnd. og se det første bildet av prinsessen :)

    Hun er aldeles nydelig! Gratulerer så mye! <3
    Håper du nyter og koser deg, og at formen er fin...
    Her har jeg nettopp påbegynt min nest siste permisjonsuke :( Tiden flyr...

    *klemmer*

    SvarSlett
  5. Tank en mnd allerede, gratulerer =)

    Og så moro stasj du hadde fått meg deg hjem også =)

    SvarSlett
  6. Heia
    For ei skjønn lita prinsesse!
    Nyt tida, det går så fort..
    Så kjekt at du vil være med på min giveaway:-)
    Klem

    SvarSlett
  7. Hei. Så koselig du vil være med på give away hos meg . Lykke til..
    For ei herlig lita tulle du har fått,:))
    Klem Anne Lise

    SvarSlett
  8. En nydelig baby, og ett vakkert navn :)


    Hilsen Lillegull

    SvarSlett