onsdag 17. august 2011

Dåpsplanlegging Del1


Da begynner det sakte men sikkert å nærme seg dåp!
Invitasjonene er allerede sendt,
og jeg har begynt å handle inn litt stæsj.


Det ble rosa,
selv om jeg egentlig var litt lysten på lilla en stund.
Tenkte jeg også skulle vise dere noen bilder fra gullungens dåp!
Den gang hadde jeg enda ikke begynt å blogge,
så nå har jeg jo en gyllen mulighet til å vise dere hvordan vi pyntet da.


Dåpsfesten hadde vi hjemme hos mine foreldre.
Litt trangt,
men det gikk fint det og!
Denne gangen skal vi ha festen på jobben til samboeren min.


Forrige gang bestillte jeg dyre servietter med navn og dato på,
utrolig flotte var de dog.
Laminerte bordkort med bilde av dåpsbarnet og navnet på gjesten!
Lysene var jeg veldig fornøyd med.
De selges på jobben til samboeren min,
og er egentlig ment for restauranter o.l. hvor de f.eks kan vise meny etc.
Jeg satte heller 4 ulike bilder av dåpsbarnet på innsiden,
veldig dekorativt og f.eks en flott gaveide til besteforeldre o.l.


Blir nok ganske så lik bordpynting denne gangen også,
men såklart i rosa!
Jeg liker det enkelt i hvertfall,
og ikke for mye dill og dall ;-)


Legger tilslutt ved et bilde av meg og dåpsbarnet.
En ting kan jeg love dere,
det ikke blir bunad på meg denne gangen!
Ikke særlig praktisk når man ammer ;-)





3 kommentarer:

  1. Så fint du hadde pyntet til dåpen. Falt virkelig for lyslyktene og bordkorta. Nydelig var det.
    Lykke til med dåpen til lillegull. Blir nok fint med rosa.

    ha en fin fin dag
    Klem

    SvarSlett
  2. Så fint du hadde pyntet til guttedåpen;)
    Blir nok like fint med rosa og polkadots ja ♥
    Gøy med slikt, vi har konfirmant til neste høst vi, og jeg har allerede begynt og forberede litt, hihi;)

    Klem line

    SvarSlett
  3. Kommer til å bli kjempe bra, vi gleder oss masse ;-)

    SvarSlett