onsdag 7. september 2011

Dåpsplanlegging Del2


Nå nærmer dåpen seg med stormskritt!
Maten tar heldigvis mamma`n og pappa`n min seg av,
men pynten står jeg for ;-)

Lys med bilder av lillegull!
Lysene er ment for restaurantbruk til å vise menyer etc,
men de er enda flottere med bilder av veslejenta mi.
Laget slike til gullungens dåp også!

Hjemmesydde hjerter med litt dymo-pynt,
synes det ble litt stilig jeg...


Og laminerte bordkort!
Her har jeg printet ut samme bildet som ble brukt i invitasjonen,
laminert og skrevet navnene med dymo...
 Nå gjenstår bare litt handling og baking,
eller må jo finne noe å  ha på meg også!
Hadde bunad sist,
men det er ikke særlig praktisk når man ammer!!!
Vel vel, får håpe man finner noe innerst i skapet ;-)






6 kommentarer:

  1. utrolig flink er du karianne;) blir utrolig fint!!!
    hilsen anne-lise

    SvarSlett
  2. Så fint det blir.. gleder meg til å se bilde av borddekkninga.
    Ha en fin dag

    SvarSlett
  3. Så utrolig flink og kreativ du er.

    Hilsen Kine

    SvarSlett
  4. så flott...morsomt...lysene var kjempesøte.:-) lykke til med det forestående.:-) takk for at du deltar på min giveaway.:-) Klem

    SvarSlett
  5. Veldig fint du ordner til :) Kan jeg spørre hvordan du bestilte det lyset som er ment til restaurantbruk der du har bilde av jenta di? Jeg gikk inn på nettsiden der de skriver hva det er, men finner ikke en bestillingsknapp..

    SvarSlett
  6. Hei Ellinor!
    Jeg har kjøpt lyset mitt på NorEngros (rett fra lager/butikk), men finner det ikke på nettsiden deres nå! Men du kan jo event. ringe de å høre om det kan skaffes ;-)
    http://www.norengros.no/

    Klem Karianne

    SvarSlett