lørdag 15. oktober 2011

Utfordring: Bloggnavn - historien bak


Jeg er med på Mrs Hardys utfordring!
Hun vil vite hvorfor du valgte akkurat ditt bloggnavn.


Historien bak Fra huset i svingen startet forsåvidt i august 2009,
men selve bloggingen startet ikke før i slutten av februar 2010.
Da turte jeg endelig å ta steget fullt ut!
Jeg syntes nemlig jeg hadde så mange fine loppefunn å vise frem ;-)
Siden gaten vi bor i har ordet sving i seg, 
så kom navnet ganske av seg selv!
Og det er det bloggen handler om,
meg og det som skjer her i huset i svingen!
Tror aldri jeg var innom andre alternativer egentlig.
Selve bloggingen har bare blitt mer og mer moro med tiden, 
og jeg får så masse igjen i form av inspirasjon, 
tips og ikke minst hyggelige kommentarer fra andre bloggere
på de tingene jeg skriver og gjør!
 Så tusen takk!

Bli med på Mrs Hardys utfordring du også da vel! 


4 kommentarer:

  1. Koselig navn på bloggen, litt sånn Linus-i-svingen-koselig :-)

    Ha en finfin kveld

    Klem
    Lotte

    SvarSlett
  2. Hei Karianne :)
    Så flott bidrag og så kjekt å lese litt om deg og bloggen din :) Syns bloggnavnet passet perfekt! Jeg skal også hive meg på denne utfordringen, så det kommer et innlegg i morgen, tenker jeg :) Ønsker deg en fortsatt fin kveld og helg, klem fra Mette

    SvarSlett
  3. SÅ kjekt å lese om historien bak navnet ditt, syns det lyder bra og koselig, bloggnavnet :) Fin dag videre til deg!

    SvarSlett
  4. Syns bloggnavnet ditt er veldig fint, gøy at det har noe personlig med.
    Klem Anne Lise

    SvarSlett