torsdag 22. desember 2011

Husets julestrømper!


Julaften våkner vi alle opp til fulle julestrømper!
Jeg har planer om å sy noen nye etterhvert, 
noen ekstra store å gode ;)


Vi kan jo starte med min julestrømpe, 
som har fulgt meg så lenge jeg kan huske!
Denne er det forøvrig ganske så god plass i...


Gullungen er Mikke Mus fan, 
så han har fått ny og fin julestrømpe fra h&m...


Lillegull har overtatt/lånt storebrors strømpe, 
som ble kjøpt til hans første jul på Hamleys i London...


Mannens og datteren hans sine julestrømper er vi litt usikre på hvor er, 
men disse får duge!
De kjøpte jeg i en klesbutikk i Spania for 7 år siden og er stort sett blitt brukt til pynt.
Mitt hverdagsliv har en liten julestrømpe utfordring gående,
bli gjerne med du også!

I går var foressten lillesøsteren min her, 
og vi lagde litt diverse julegodt igjen!
Innlegg med bilder og oppskrifter kommer i kveld...



6 kommentarer:

  1. Så fine strømper :)
    linka du forresten?
    jeg er visst ikke helt god på mr linky så vet ikke helt om den funker!

    SvarSlett
  2. Ja, juølestrømper må til på juleaftens morgen - også her i huset:o)

    Bare innom for å ønske deg og dine en RIKTIG GOD JUL OG ET GODT NYTTÅR!!

    Heleneklem;o)

    SvarSlett
  3. Er så koselig med julestrømper;)
    Så fine deres var ♥

    Ha en finfin jul!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Så fine. Sånn med hund hadde jeg også da jeg var lita. Utrolig nydelig. Har en slik med mikkel mus her vi også, måtte bare ha den for å matche juleserviset.

    SvarSlett
  5. Koselige strømper :)

    Klem Gitte

    SvarSlett
  6. Kule strømper! Her har vi en diger brodert sak som min mor fant på loppis i sommer. Ja den ser ikke loppete ut da, var nok helt nybrodert. :-D Den er i alle fall diger, og vi skal ha strømpe til guttungen for første gang... hu hei, detta er jeg ikke vant til altså. :-D

    SvarSlett