fredag 20. januar 2012

Fabelaktig utfordring: Mitt drømmebryllup


Leser kjærsten min dette innlegget setter han sikkert kaffen i halsen!
Han har allerede vært gift en gang før, 
og det skal han visstnok aldri gjøre igjen...
Men kanskje han skifter mening når han ser hvordan jeg ser det for meg?!
Haha, tviler på det...
Men må jo være med på den flotte utfordringen til Maia
i håp om at jeg vinner de flotte kjelene fra Eva Solos White Line Serie *blunke*


Kjolen skal være enkel, 
og gjerne med litt 50-talls stil!
Enkle hvite sko, 
og liljekonvaller i buketten...


Det hele skal foregå her, i vakre Paris!
Kun oss to <3
Kan det bli mer romantisk?!


Så da må det jo bli noen lekre hvite makroner, 
og jordbærdrømmer!
Og ikke minst enkle ringer i hvitt gull!


Vi trenger ikke dra langt for bryllupsreisens skyld.
Vi har vært i Languedoc regionen tidligere, 
og hit reiser jeg gjerne igjen!

NB! alle bildene er hentet fra google.no




5 kommentarer:

  1. Så herlig bryllup du drømmer om. *sukk* Tror ikke jeg tørr å begynne å tenke på det jeg. Har ikke helt trua på at jeg blir gift, men om han en gang går ned på kne så vet jeg åssen det skal være.

    Ha en god helg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Fine drømmer og planer, det er ikke galt å drømme og noen drømmer kan gå i oppfyllelse;)
    Klem
    liza

    SvarSlett
  3. Hei på deg!
    Det er jo lov å drømme..... ;o)
    Eg har vært gjest i bryllup i Paris, veldig romantisk...
    Etter sermonien på den norsk ambassaden, gikk vi opp i Eiffeltårnet.
    Eg hadde på meg Sognebunad... hi, hi.. artig opplevelse :o)

    SvarSlett
  4. *sukk* Håper han ombestemmer seg... Alle damer fortjener drømmebrylluppet! Iallfall hvis de allerede har funnet drømmemannen ;)

    SvarSlett
  5. Oh my! Her er det bare å fri :) hihi!
    Vakkert vakkert!¨

    Husk å følge med senere, slik at du kan se om akkurat ditt bidrag ble premier ;)

    klem

    SvarSlett