søndag 1. januar 2012

Godt nytt år!


Da er jeg tilbake etter en flott jule- og nyttårsfeiring!
Julaften ble feiret hos mannens foreldre i Solbergelva...


Et aldri så lite pakkehav,
og jeg var så heldig å få det som stod øverst på ønskelisten min...
(det kommer vi tilbake til i et annet innlegg!)


Besøk av nissen fikk vi også, 
stor stas for de minste...


Lillegull fikk også pakke av nissen, 
litt skeptisk til denne rare mannen med skjegg dog...


Nyttårshelgen ble feiret på hytta til mine foreldre i Eggedal!
I romjula forsvant nesten all snøen hjemme...
 

 Så det var supert for gullungen å komme hit!
Noen av julegavene krevde nemlig litt snø...


 Vil med dette ønske dere alle et riktig godt nytt år!
Det gamle året har gitt meg mange nye følgere og lesere, 
og jeg håper dere vil være med inn i det nye året også...




13 kommentarer:

  1. Godt nyttår og takkfor det gamle og hyggelig blogg vennskap:)
    Ser ut som dere hadde en fantastisk jul og nyttår.
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  2. Jeg henger med! Godt nyttår til deg og dine!

    SvarSlett
  3. Godt nytt år :) Gleder meg til flere innlegg her hos deg:)
    Klem Tove

    SvarSlett
  4. Godt nyttår....

    Flott blogg du har...Ta turen innom min også..

    Klem fra Britt.

    SvarSlett
  5. Så koselige julebilder og herlige barn du har.
    Ønsker deg og dine et godt nytt år.
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  6. Godt nyttår til deg og dine Karianne!
    Vi følger deg videre i året som ligger foran oss:)
    Snart oppstart på babysang igjen, synd dere ikke kan bli med videre

    Nyttårsklem

    SvarSlett
  7. Godt nytt år!!
    Herlig feiring av både jul og nyttår hos dere ser det ut for:)
    Her har vi og kosa oss gjennom hele julen ♥
    Og nå kom det jammen med snø og vinter og, GØY!

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  8. Godt nyttår :)
    Ser ut til at dere hadde en flott juleferie :)
    Og så heldige som fikk være i snøen (vet ikke om dere har det der dere bor?)
    Her er det bart og for det meste masse plussgrader:/
    og det er litt kjedelig siden størstemann fikk ski til jul:/ men men håper snøen kommer snart.

    Hilsen Kine.

    SvarSlett
  9. Hei!
    Så hyggelige julebilder, og så flott med snø for barna! Ja, det savner vi fra i fjor på denne tiden, for da var det jo skikkelig vinter!

    Jeg ønsker deg og dine et riktig godt nytt år!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  10. Ser ut som du har hatt en kjempe koselig jul og nyttår! Ha en fortsatt flott dag videre!
    Klem :)

    SvarSlett
  11. Hei søte!
    Gleder meg masse til å se deg i februar, på bloggtreffet.
    Godt nyttår til deg og dine!

    Her er hverdagen tilbake og jeg er på plass på jobb. Syns igrunnen det ikke er så galt med hverdag.

    Fineste ukesstart til deg :)

    SvarSlett
  12. Hei hopp og godt nytt år! :)
    Har vært litt bloggfraværende for tiden, så nå måtte jeg lese noen innlegg nedover her hos deg!
    Kjempekoselige juleinnlegg... Likte godt alle julestrømpene :)

    *klemmer*

    SvarSlett
  13. Først - godt nyttår til deg! Det ser ut som om dere har hatt en super julefeiring både i Drammen og på hytta. Herlig bilde av barna og julenissen :-)

    Ha en fin uke!

    Klem
    Netta

    SvarSlett