onsdag 21. mars 2012

På trykk!


Som jeg skrev for noen uker siden, 
så skulle gullungen få bildet sitt på trykk i Kaptein Sabeltann-bladet!


Og det var en veldig stolt gullunge som fant seg selv avbildet i den siste utgaven, 
og ekstra moro at bildet var såpass stort også.
Min sjørøver er foressten han morske med bart på høyre side ;)


Til helgen reiser vi til Arendal og legger selvsagt turen innom Dyreparken!
Nå er vel ikke Sabeltanns Verden åpnet enda, 
men det vil uansett vekke mange fine minner om fjorårets tur...



6 kommentarer:

  1. ååå så stas for guttungen da. :-))
    Skikkelig skummel Sabeltann også!

    God tur.

    SvarSlett
  2. Åh herlighet så stas det må være!

    Ønsker deg en fin onsdag. Jeg skal hjem til mamma og få ordentlig vietnamesisk i dag - gleder meg!
    klemklem

    SvarSlett
  3. Å så kult :) Det er stas ja!!

    Ønsker deg en flott dag videre :)
    Jeg og Lene skal også på cupcake kurs ;) hihi

    Klem fra Renate

    SvarSlett
  4. Hei! Vet ikke om du har sett på bloggen min at du har vunnet en torkyveske for en liten stund siden. Sender du meg adr.:)

    SvarSlett
  5. Så gøy, tipper han er kry.
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  6. Oioioi, tenker det er en STOLT guttebass ja!!
    Nattaklem fra Barbro

    SvarSlett