lørdag 28. april 2012

Koselørdag!


Endelig en dag med sol, 
og gjett om vi har kost oss i dag`a!


Først en tur innom biblioteket!
Gullungen hadde ikke tid til å lese,
men det er mye annet å gjøre der også ;)


Så var det fantastisk god lunsj på Moa Moa
tur over til byen med litt butikk-titting og is på torget.


Etter 2 uker med regn, 
var det deilig for store og små med en så fin dag!


I morgen blir det et lite besøk til nabolandet, 
kjøleskap og fryser skal fylles opp.

Fortsatt god helg!




9 kommentarer:

  1. Ja endelig kom sola, vi kosete oss vi også.
    Ha en fin harry tur i morgen;)
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  2. Så koselig dere har hatt det da:)
    Sol og is hørtes deilig ut for stor og for små.
    Og en tur til nabolandet blir sikkert en fin tur.

    Så fin header du har.

    Ha en koselig lørdagskveld.
    Klem Margareth

    SvarSlett
  3. Ser ut som om dere har hatt en veldig koselig dag:)
    Var utrolig deilig med sol i dag ja :D:D

    Ha en fin kveld.
    Hilsen Kine.

    SvarSlett
  4. Ser ut som dere koste dere ja....

    Ta en titt på min blogg..Giveaway der....vært kos om du stakk innom...

    Ha en forsatt fin helg...

    Britt

    SvarSlett
  5. Så digg ut:D Kjempedeilig med litt sol og varme igjen:)
    Min siste helg hjemme i permisjon, jobben kaller..

    Ønsker deg en finfin lørdagskveld!

    SvarSlett
  6. For en deilig vårlørdag, akkurat som det skal være.

    SvarSlett
  7. Ser ut som en koselig dag! :-)

    SvarSlett
  8. Så aktiv helg dere har hatt, både inne og ute. Jeg regner med at dere har vært nede i Drammen og kost dere. Jeg møter mine barndomsvenninner på Lizzi`s innimellom, der har de verdens beste salater :-) Jeg må si at Drammen har blitt en helt super by siden jeg flyttet, koselig med nydelige kafeer og fine butikker.

    Ha en fin uke og god tur til naboen!

    Klem
    Netta

    SvarSlett